Synoptik
Med et opsigtsvækkende kreativ formår Synoptik at ramme deres brede målgruppe med en stærk crossmedia kampagne, der blandt andet indebærer flotte high impact busbagsider.
En tilgang, der ikke alene sikrer en stor dækning og mange touch points med forbrugerne, men også giver muligheden for at eksponere og vække interesse hos danskerne lige i drivetime, hvor de bevæger sig i trafikken i bil, på cykel eller som fodgængere og ikke aktivt kan fravælge budskabet.
Her er tale om en strategisk gennemtænkt kampagne, der bryder med den overvældende reklamestøj og efterlader et mærkbart indtryk. Flot klaret, Synoptik, Brandhouse/Subsero og Dentsu!
Kampagnen blev kåret som Månedens Kampagne hos Out of Home Media i april 2023.
Annoncør
https://www.synoptik.dk/
Medier
Fuldfolierede bagsider
Periode
Uge 17 – 20 2023
Geografi
Segmenteret national
Bureau
Carat, Brandhouse/Subsero