
Bauhaus
BAUHAUS er byggemarkedskæden med det største udvalg, de længste åbningstider og prismatch. Det ved de fleste danske forbrugere efterhånden. Ikke mindst fordi netop disse budskaber kontinuerligt bliver kommunikeret med både høj dækning og frekvens via busreklamer på udvalgte buslinjer, der kører i markedsområderne rundt om kædens 19 byggevarehuse i Danmark.
Den skarpe geografiske optimering kombineret med konsekvent fokus på kontinuerlig høj synlighed er første grund til, at BAUHAUS har været en stærk kandidat til vores pris som månedens kampagne. Det giver nemlig BAUHAUS det perfekte udgangspunkt for at få maksimal effekt ud af deres investering i outdoor reklame, hvor den størst mulige andel går til effektive reklameeksponeringer overfor relevante forbrugere. Forbrugere, der alle får BAUHAUS top of mind, imens de er geografisk tæt på det nærmeste BAUHAUS byggevarehus.
BAUHAUS’ kampagne får udnyttet deres kosteffektive kontinuerlige busreklame-annoncering til at sætte fokus på de mange uge-aktuelle tilbud, som også er en del af deres value proposition. Et tilbudsbudskab, som annoncørerne i detailhandlen ellers ofte ser sig nødsaget til at kommunikere via en lang række ressource- og budgettunge kampagner på tværs af medier og platforme, som normalt kun kører i en uge eller få dage. Dermed når målgruppedækningen slet ikke samme højder som en kontinuerlig synlighed via outdoor reklame, der af flere ses som det sidste ægte massemedie, der ikke kan fravælges.
Kampagnen blev kåret som Månedens Kampagne hos Out of Home Media i juli 2023.
Annoncør
https://www.bauhaus.dk/
Medier
Fuldfolierede bagsider
Periode
Uge 27 2023
Geografi
Segmenteret national
Bureau
Carat

