Om Out of Home Media
Out of Home Media er et outdoor medieselskab fokuseret på at udfordre outdoor markedet med innovation og nytænkning. Med over 50 års erfaring i branchen, står vi klar til at guide dig til en optimal outdoor kampagne.
Out of Home media blev grundlagt I 2014 og varetager i dag reklamer på ca. 3.000 busser i Danmark og 2.550 stk Eurosize plakatpladser. Målet er at, udvikle og innovere på outdoor-markedet, via kreativitet og konstant fokus på udvikling. Dette gælder både inden for produktudvikling, markedsføring, salg og hvordan annoncører bruger mediet. I samarbejde med medarbejdere, bureauer og annoncører tænker vi nyt, for at finde de områder, hvor vi kan udvikle os. Vi har mange års erfaring indenfor outdoor og består i dag af 81 medarbejdere.
“
Hos Out of Home Media
arbejder vi hver eneste dag
på at nytænke mediet og skabe
ny måder og veje for anvendelse
af outdoor.
Det gør os til en levende sparringspartner for både annoncører, medie- og reklamebureauer. Lad os fortælle dig om de muligheder, du måske ikke anede eksisterer. Vi véd, at vores vigtigste aktiv er dig: Kunden, som viser os tillid. Det forhold værner vi om hver eneste dag.