OM OS

Out of Home Media er et outdoor medieselskab fokuseret på at udfordre outdoor markedet med innovation og nytænkning. Med over 50 års erfaring i branchen, står vi klar til at guide dig til en optimal outdoor kampagne. 

HVEM ER VI

Out of Home media blev grundlagt I 2014 og varetager i dag reklamer på ca. 3.000 busser i Danmark og 2.550 stk Eurosize plakatpladser. Målet er at, udvikle og innovere på outdoor-markedet, via kreativitet og konstant fokus på udvikling. Dette gælder både inden for produktudvikling, markedsføring, salg og hvordan annoncører bruger mediet. I samarbejde med medarbejdere, bureauer og annoncører tænker vi nyt, for at finde de områder, hvor vi kan udvikle os. Vi har mange års erfaring indenfor outdoor og består i dag af 81 medarbejdere.

OVER 50 ÅRS ERFARING

Hos Out of Home Media arbejder vi hver eneste dag på at nytænke mediet og skabe ny måder og veje for anvendelse af outdoor. Det gør os til en levende sparringspartner for både annoncører, medie- og reklamebureauer. Lad os fortælle dig om de muligheder, du måske ikke anede eksisterer.

Out of Home Media bygger på et fundament bestående af seks værdier. Tilsammen fuldender de oplevelsen af at arbejde sammen med os. Vi véd, at vores vigtigste aktiv er dig: Kunden, som viser os tillid. Det forhold værner vi om hver eneste dag.

Edelmann kontorservice har igennem de sidste 3 år, arbejdet strategisk sammen med Outofhomedia. Dette har vi valgt, ud fra hellere bruge størstedelen af vort markedsføring budget, på at være konstant synlig et sted, i stedet for at sprede det.

Outofhomedia er meget professionel og kompetente at arbejde sammen med, og de har altid nye ideer og åben for at udvikle vort samarbejde.

Vi har opnået det vi ville i det samarbejde vi har med Outofhomedia.

Helle Edelmann, Direktør, EDELMANN Kontorservice

Outdoor virker i høj grad til online salg! En case, som Out of Home Media har gennemført med Boliga, viser en høj og markant stigning i søgetrafik og salg ved at kombinere busmediet og anvendeksen af nettet. Resultatet har vist et Index 200 i forhold til tidligere kampagner uden outdoor.

Joackim Penti, Product Manager, Boliga