Fastspeed Rådhuspladsen

Digitale skærme på Rådhuspladsen

Rådhuspladsen passeres af hundredtusindvis af mennesker hver dag, hvilket giver dig mulighed for at komme bredt ud med dine budskaber.

Kampagner, der bliver eksponeret på skærmene bliver husket, og de påvirker i høj grad købsbeslutningen. Undersøgelser viser eksempelvis, at 34 % i højere grad fanges af digitale reklamer i bybilledet end af analoge reklamer.

Eksponering på en af landets mest befærdede og ikoniske geografiske placeringer

Dit brand og dine budskaber risikerer at drukne i mængden, hvis de ikke skiller sig ud, og hvis mediet ikke er det rigtige. Et budskab kan desuden være nok så godt, men hvis det ikke eksponeres til den rette målgruppe, og hvis synligheden er lav, så udebliver resultaterne.

Hos Out of Home Media tilbyder vi bred eksponering til din målgruppe med vores digitale skærme.

Vores digitale skærme er placeret på Rådhuspladsen. En ikonisk placering, som ikke blot københavnerne, men som danskerne generelt har et særligt forhold til. Det er derudover en placering, der hører til blandt de mest befærdede i landet.

Busreklame

Vores digitale skærme på Rådhuspladsen når ud til 9 ud af 10 københavnere

Langt de fleste københavnere, mere nøjagtigt 89 % af københavnerne, ser digitale skærme på Rådhuspladsen. De ses ikke blot af københavnerne, men også af danskerne generelt. Omkring 46 % af landets befolkning ser digitale reklamer på Rådhuspladsen. De færreste andre annonceformater kan præstere en så bred eksponering som digitale skærme.

200.000 mennesker passerer vores digitale skærme hver dag

Rådhuspladsen er det ideelle sted at være synlig for netop din virksomhed, hvis målet er at komme bredt ud. Hver eneste dag passerer omkring 200.000 mennesker nemlig Rådhuspladsen. Det omfatter både fodgængere, rejsende med bus og metro, cyklister og bilister. Blandt disse hundredtusindvis af mennesker er din målgruppe også repræsenteret.

Lang eksponeringstid i myldretiden

I myldretiden opleves der massiv trafik i krydset ved H.C. Andersens Boulevard og Vesterbrogade. Den tætte trafik er med til at give lang eksponeringstid, hvilket gør det lettere for dig som annoncør at trænge igennem med dit budskab. Vores digitale skærme kan ses på lang afstand og vækker stor opsigt.

Det tager i gennemsnit omkring 7,1 minutter at tilbagelægge én km. på H.C. Andersens Boulevard. Det er landets længste kilometer.

Brands, der reklamerer digitalt virker mere innovative og up-to-date ifølge forbrugerne

De digitale skærme åbner op for nogle helt unikke muligheder for fleksibel og innovativ annoncering. Muligheder, som du som annoncør bør gribe.

Der er mange gode argumenter for at reklamere på de digitale skærme. Foruden at skærmene ses af 89 % af københavnerne, så viser undersøgelser, at 34 % synes, at brands, som reklamerer digitalt, virker mere up-to-date og innovative.

Hvad koster det at reklamere på de digitale skærme?

Svaret afhænger af flere forskellige faktorer. Det afhænger ikke mindst af kampagnens varighed og af individuelle ønsker.

Hos Out of Home Media hjælper vi dig gerne med at planlægge din kampagne, håndtere det grafiske arbejde, evaluere din kampagne og meget mere. Med andre ord hjælper vi med at gøre din kampagne succesfuld, så du får fuld værdi for pengene.

Med udgangspunkt i dine individuelle behov og dit individuelle budget skræddersyer vi en løsning til netop din virksomhed

Pepsi Max Jumboboard

Indhent et uforpligtende tilbud på digitale skærme

Ønsker du som annoncør at tage del i de mange fordele, der er ved at reklamere på vores digitale skærme på Rådhuspladsen? Så er du meget velkommen til at kontakte os via mail eller telefon. Vi skræddersyer gerne en løsning til din virksomhed. Vi giver også gerne et uforpligtende tilbud på anden outdoor marketing.