Client Service Manager til nyoprettet stilling

Out of Home media søger en Client Service Manager til spændende nyoprettet stilling i en succesfuld medievirksomhed

Er du en struktureret do’er med talent for at skabe gode relationer? Har du et kommercielt mind-set? Og er du topmotiveret for at hjælpe både vores sælgere og vores kunder med at opnå de bedste resultater?

Så har vi en interessant jobmulighed for dig!

I Out of Home Media leder vi nemlig efter en Client Service Manager, der kan sikre, at vores kunder får den bedste oplevelse og samtidig hjælpe vores sælgere med at lykkes i en travl hverdag. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt, struktureret og handlekraftig – og ikke mindst motiveret for at komme ind og gøre en reel forskel i vores organisation.

Stillingen er nyoprettet, og du kan se frem til at få indflydelse, ansvar og en bred kontaktflade med en masse dygtige, spændende mennesker både internt og eksternt.

Busreklame
Busreklame

Bindeleddet mellem kunder, sælgere og administration

Som vores nye Client Service Manager bliver din fornemmeste opgave at være bindeled mellem vores sælgere, kampagneafdelingen, økonomiafdelingen og vores mange gode kunder. Det betyder, at du bliver involveret i forskellige kunderelaterede opgaver, hvor du hjælper sælgerne med at følge op på kunderne, løse evt. udfordringer og sikre, at alle får en god oplevelse.

Helt konkret er det eksempelvis dig, der vil håndtere debitor- og reklamationssager. Og dig, der griber knoglen og ringer ud til kunden, hvis der er en udfordring med en kampagne, annonce eller opsætning, som vi skal have løst. Når udfordringen er løst, er det selvfølgelig også dig, der rækker ud til kunden og deler de gode nyheder. Da du hurtigt vil komme til at lære kunderne at kende, vil det også naturligt være dig, der sørger for proaktivt at følge op på dem med henblik på mersalg.

Vores kunder tæller både store internationale brands og den lokale forretningsdrivende, og du vil derfor skulle kommunikere på forskellige niveauer med forskellige mennesker. Internt vil du arbejde meget tæt sammen med sælgerne, hvor du kommer med input, hvis du har ideer til optimering af interne processer eller kunderelationer.

Organisatorisk vil du referere ind til salgsledelsen og samarbejde med salgsteamet i både København og Aarhus.

”Her er en super god energi, højt til loftet og altid sparring at hente, både fra kollegaerne og lederne. Og så bliver der gjort rigtig meget ud af det sociale. Der er fredagsbarer, fælles oplevelser, vi er ude at spise og til en masse andre fede arrangementer.”

 

Account Manager
Out of Home Media

Udadvendt do’er med et kommercielt mind-set

Da du får en meget bred kontaktflade, er det vigtigt, at du er god til at skabe relationer og har en imødekommende og udadvendt personlighed. Samtidig er det afgørende, at du har ben i næsen og er vedholdende. Du er typen, der får ting til at ske, og du slipper ikke en opgave, før den er godt i mål, og alle er glade og tilfredse med resultatet.

Det er ikke afgørende for os, hvilken uddannelse du har med i bagagen. Det betyder til gengæld alt, at du kommer ind med et stort drive, en masse gåpåmod og evnen til at skabe resultater sammen med resten af Out of Home Media-holdet.

Her hos os bliver du en del af en ung og dynamisk kultur med et stærkt sammenhold, hvor vi hjælper og motiverer hinanden i det daglige og nyder at tilbringe tid sammen – både i og udenfor arbejdstiden. Det er derfor en fordel, hvis du, ligesom os, er fan af fredagsbarer og arrangementer, hvor det handler om at have det godt og sjovt med hinanden.

Busreklame

Er du interesseret?

I Out of Home Media er vi +80 medarbejdere fordelt på vores to kontorer i Aarhus og København, der arbejder med salg af outdoor medier til en lang række spændende kunder og brands. Hos os bliver du en del af en stærk arbejdsfamilie og et unikt fællesskab, hvor vi motiverer hinanden og skaber resultater sammen – alt imens vi har det sjovt. Vi er åbne, dedikerede og målrettede. Vi motiveres af at gøre en forskel, og vi trives med frihed under ansvar. Derfor vil du også opleve, at der er højt til loftet og plads til at tænke nyt inden for dit område.

Så send en motiveret ansøgning og dit CV til Brian Jensen på mail: bj@oohm.dk senest tirsdag den 7. juni 2022.

Vi afholder jobsamtaler løbende og ansætter så snart, vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til jobbet? Så er du meget velkommen til at kontakte Commercial Director, Brian Jensen på telefon nr. +45 31 41 31 34.

Vi glæder os til at høre fra dig!