
Årets Kampagne
Hvem har lavet årets bedste outdoor-kampagne?
Hvert år samler vi en jury bestående af skarpe, kreative mennesker fra bureaubranchen, som hjælper os med at kåre Årets Kampagne.
De nominerede til prisen er de 12 kampagner, der i løbet af året er blevet udvalgt som Månedens Kampagne, fordi de har brugt vores medier på velovervejet, kreativ og opsigtsvækkende vis.
For at finde vinderen bliver de 12 kampagner vurderet på fire parametre, som hver vægter 25% i den samlede evaluering.
De fire parametre:

I hvor høj grad styrker valget af outdoor-medie den samlede medieplan? Hvorvidt er valget af outdoor-medie, format, timing og geografi med til at optimere effekten af medieinvesteringen?

Originaliteten og niveauet i kampagnens grundlæggende idé. Og i hvor høj grad udnytter kampagneidéen outdoor-mediets styrker og muligheder?

Hvordan lykkes kampagnen med at overføre afsenderens brandunivers til outdoor-mediet? Og kommunikerer kampagnen effektfuldt til modtagerne?

Hvad er vurderingen af kampagnens potentiale for at drive kortsigtet effekt – og styrke afsenderens brand?
Se vinderen af Årets Kampagne 2023, de nominerede og jurymedlemmerne her.
Se vinderen af Årets Kampagne 2024, de nominerede og jurymedlemmerne her.
Lad os tales ved
Hvad enten du har spørgsmål til vores medier, en eventuel kampagne eller eksisterende kampagner, står vi klar til at hjælpe dig.