Indtag bybilledet med et uundgåeligt medie!

Busreklamer er mulighedernes medie. Du kan vælge forskellige dækningsområder og forskellige eksponeringer både udenpå og indeni bussen, og kun fatasien og kreativiteten sætter grænser for løsningen.

Bliver set, hvor det sker
De fleste busser kører, hvor der er masser af mennesker, og den ses lige dér, hvor din målgruppe handler, pendler og lever. Derfor rammer den også dér, hvor det tæller aller mest, når der skal købes ind, lægges planer og træffes beslutninger.

Forlæng effekten af din indsats
Busreklamer fungerer godt som selvstændigt medie, men vælger man busreklame som en del af et større mediemix, kan man se frem til at få en cost effektiv forstærkelse og forlængelse af effekten af f.eks. en tv-kampagne.

Geografisk segmentering
Der kører busser over hele Danmark, og det giver dig mulighed for at vælge hvor du allerhelst vil eksponere dit budskab: Du kan vælge mellem områder, som Storkøbenhavn, Sjælland, Fyn, Midtjylland, Nordjylland eller Sønderjylland, eller vælge specifikke byer, som f.eks. København eller Aarhus, Odense, Kalundborg osv. Det giver mulighed for at optimere sin kampagne helt ned til et eller flere lokalområder.

76%

Bemærker reklamer som de har på busserne i deres hverdag

73%

Lægger mere mærke til en reklame, når den opleves flot og kreativ

50%

Husker bedre en reklame, når de har set den flere steder i bybilledet

21%

Besøger en annoncørs hjemmeside efter de har set en reklame

Hvordan dækker vi Danmark med busreklamer?

Se dækningskort