Vi er stærkt fokuseret på at tilbyde den mest effektive outdoor kampagne. På den måde sikrer vi os at annoncøren får mest value for money.

Rækken af fordele ved effektivt brug af outdoor er lang og interessant. Øverst på listen er det vigtigste, at ROI’en på outdoor er højere, end på noget andet medie, hvis du udnytter potentialet optimalt! For det er sådan, du bedst opnår alle de sjove, spændende og købsfremmende synergier, man kan bygge ind sin outdoor-kommunikation.

Lad forbrugerne lege med
Det er f.eks. en god idé, at lade forbrugerne interagere med dit budskab. Nogle af dem, som rammes af dit budskab er naturligvis på vej fra A til B, og de har måske travlt. Denne gruppe rammer du bedst med “3-sekunders reglen” — altså reglen om, at de skal kunne afkode dit budskab på 3 sekunder. Andre befinder sig i en situation, hvor de venter eller bare bevæger sig stille og roligt afsted. Denne gruppe har du rig mulighed for at interagere med, og derfor er den god idé give dem mulighed for at søge mere information, deltage i konkurrencer eller lignende.

Forstærk effekten af din indsats
Har du f.eks. planlagt en tv, radio eller online, er outdoor en effektiv vej til at forstærke kampagnen. Når forbrugerne møder dit budskab ud i trafikken, kan du effektivt minde dem om det budskab, de så på tv i går aftes, eller mødte på et website, da de checkkede nyheder tidligere på dagen.

Få 10 gode råd til en effektiv outdoor kampagne

Se de 10 bud her!