Vi er stærkt fokuseret på at tilbyde den mest effektive outdoor kampagne. På den måde sikrer vi os at annoncøren får mest value for money.

Mange annoncører ønsker at fortælle mest muligt bedst muligt. Men når det kommer til effektiv outdoor-kommunikation går den ikke! Nej, her skal man være så koncis, som overhovedet muligt. Vi har opstillet De 10 Outdoor-bud, som kan hjælpe dig til at få mest mulig effekt ud af din kampagne:

1. Size Matters

HUSK AT DIT BUDSKAB OFTE SKAL KUNNE OPFATTES PÅ AFSTAND

2. SHORT & SIMPLE

HVIS DIN REKLAME INDEHOLDER MERE END 2-3 ELEMENTER FORRINGES EFFEKTEN

3. BLIKFANG

ANVEBD FX PERSONER, PRIS ELLER ET KARAKTERISTISK FARVEVALG

4. TYDELIG BUDSKABER

KORTE BUDSKABER – TEKST OG BILLEDER SKAL TALE DERES TYDELIGE SPROG

5. KONTRASTER

DET ER VIGTIGT AT DER ER STØRST MULIG KONTRAST, DER HVOR DU VIL HAVE STØRST OPMÆRKSOMHED

6. FLERE VARIANTER

HVIS DU HAR MERE AT SIGE END ÉN REKLAME KAN RUMME, SÅ LAV FLERE VARIANTER OVER SAMME TEMA

7. VIS PRODUKTET

PRODUKTET SKABER GENKENDELSE OG STYRKER AFKODNING

8. VIS PERSONER

ALLE TESTS FORESKIRVER AT BRUGEN AF MENNESKER OG ANSIGTER SKABER STØRST OPMÆRKSOMHED

9. PRISER

HVAD KOSTER DET? EN TYDELIG PRISANGIVELSE SKABER ALTID NYSGERRIGHED

10. SYNERGI

OUTDOOR LEVERER EN HØJ FREKVENS. SØRG FOR ET SOLIDT SAMSPIL MED DINE ØVRIGE MEDIER, SÅ FX DIN TV-KAMPAGNE OPNÅR ENDNU HØJERE EFFEKT